Nej filma inte mig, filma Mats

Aloha, Hallå, Hello osv...

Ny dag och nya jobb att söka, tror fan att jag kommer att kommer att lyckas söka varenda jobb i hela mellansverige innan jag hittar ett. Man tycker att ju fler jobb man söker desto större chans att få något men jag kommer säkert att bli personen som motbevisar den teorin.

Seinfeld säsong två rullar i min mediaplayer och humöret är trots detta tillfälliga bakslag med jobben på topp. Dagens plan är att få klart mina examenspapper samt att träna, skulle ha tränat fotboll igår men träningen ställdes in. Det här är typ tredje gången jag gör come-back i sura, hoppas på att i alla fall få spela en av träningsmatcherna. Sist jag spelade var en kväll i mars eller möjligen februari på den stenhårda grusplanen i Vårby Gård, en match där "skyttekungen" debuterade för Söderkamraterna. Palm som föresten på fullaste allvar tror att han skjuter hårdare en Berbatov, han har utvecklat ett mycket osvenskt självförtroende den gode Palm, enligt insatta källor i Söderkamraterna ser han dock loj och ointresserad ut på planen.

På tal om Söderkamraterna; Wester gjorde ett par träningar med klubben men hoppade sedan av satsningen mot toppen. Nu har en insatt källa gjort mig uppmärksam på orden Wester och akutmottagning.

// Johan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja sa att jag kunde liknas vid sjuans berbatov fast kanske med ett hårdare skott

2009-02-05 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0