God Save The Queen

Får börja med att be om ursäkt angående den dåliga uppdateringen, kul dock att den är efterfrågad. När vi ändå är inne på det vill jag ge en eloge till alla som kommenterat och speciellt till den person som skrev de sista 4 eller 5 kommentarerna någon gång under den sena natten, jag misstänker starkt att kommentarerna har sitt ursprung i Mellansverige och speciellt då Dalarna och närmare bestämt Mora men det är än så länge bara spekulationer.


Vad har då hänt sedan sist; En vända på krogen där Bark tyvärr fick "packa ihop" efter att jag bjöd på shots, trist när sånt händer mycket trist. Bark har dock tagit gruvlig revansch genom att väcka mig ett flertal gånger under den senaste veckan med sms innehållande Jönssonligan-citat, detta låter kanske som en rolig grej men jag lovar när man vaknar 06.06 av dessa är det fanemej inte roligt nånstans. Jag har även fått jobba en hel del, vissa ungar vill man strypa man allt som oftast är det faktiskt ganska roligt att vara lärarvikarie, man får tänka på att man själv kanske inte var guds bästa barn när man hade vikarie.


Jag lyckades även vinna på oddset igår, Frölunda, Chelsea, Roma och Sevilla gjorde så att jag kunde casha in dryga 400 kr, kommer väl till användning eftersom jag måste fixa ett pass innan den stundade Englandsresan, 480 spänn ska dom snåla jävlarna ha för ett nytt pass, skandal avgå alla som jobbar åt passmyndigheten.  


På tal om pass så ska jag gå den här kursen angående körkortstillstånd, sjukt egentligen att man inte lyckats komma längre än så här men men blir säkert jag och 40 stycken 16åringar.


Jag har sedan som ni säkert alla vet tagit plats i Sura Fotbolls satsning för att återigen nå division 4, facit hittills massor av inställda träningar. Vad gäller Palms framfart i Söderkamraterna kan jag i skrivande stund inte uttala mig men jag antar att jämför man sig själv med Berbatov som lär man prestera.


I övrigt vill jag bara tillägga att;

Durgårn börjat träningsspelandet sådär.... Wester

Karl Robin var förmodligen upp natten till söndag och satt framför sin dator

Det börjar bli dags att plugga på den engelska nationalsången nu

Precis i detta nu gjorde **it Manchester City 1-0 på Liverpool och där rök dagens ev. tipsvinster

Djurgården - BP alltså 1-1.


Hörs igen imorgon då med en hel del youtube klipp.


// Johan


Kommentarer
Postat av: Wester

Du kan ju börja med att lära dig stava!!

2009-02-23 @ 15:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0