Kollekonstaterar.blogg.se

Jaha, nästan så att kollekonstaterar.blogg.se gått om mig i antal uppdateringar i veckan men nu kommer det som ni alla har väntat på en uppdatering;

Jag och Skyttekungen bänkade oss framför fotbollsgalan i måndags. Förväntningarna var inte direkt skyhöga men helt okej. Man kan kanske ifrågasätta om Mellberg verkligen var värd årets back, min röst låg hos “Majsan” som gått från helt jävla värdelös till mer eller mindre gjuten i startelvan. Tydligen var Jessica Almenäs fullast på efterfesten tillsammans med Olof Lundh och Magnus Hedman. Bo “Fylle- Bosse” Andersson var tydligen även han bra på arslet och rev ner en hylla fylld med glas, verkar ha ett bra ölsinne den där Bosse.

På tisdagen styrde jag kosan hem mot Sura för tvådagars rekreation hemma hos mor och far. En lunch, biblioteksbesök stod på agendan men lunchen fick tråkigt nog skjutas på framtiden. Till den redan fullspäckade agendan tillades sedan;
Mormors födelsedag
Hockey
Hundpassning


Hockeyn på fredagen var lite av en back to basic. Familjefäder från Hallstahammar kan konsten att kröka ner sig på Mariestads på fredagskvällarna, ljudnivån var oerhört hög, detta berodde förmodligen på det stora intaget av alkohol. Hallsta HK vann med 7-1 (tror jag).

Tillbaka i Stockholm tänker jag fokusera på studierna. Dock tänkte skyttekungen ta sig från Solna till Sundbybergs för att bevittna de senaste avsnittet av Entourage.

Det har under dagen spekulerats i att “spritfesten” kommer att förflyttas från Västerås till baren på “Färjan”. Den stora frågan är såklart om “Värnas - grabb” kommer att ha bjudarvästen på sig där också, detta är dock endast spekulationer.



Fullast på fotbollsgalan ?

Bara för att ni ska förstå "trycket" i fredags;

Den här går ut till alla Entourage fantaster in da hood. Jag vill ta tillfället att be om ursäkt för nedanstående klipp;


Slutligen en av fotbollsvärldens just nu roligaste ramsor, för förklaring hänvisar jag till den störste anglofilen av dom alla nämligen Herr Kohlin.


// Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0