Go on you Hammers

Trevlig söndagkväll kära läsare, händer inte så speciellt mycket just nu. Bor fortfarande (tyvärr) hemma hos morsan och farsan. Ska till arbetsförmedlingen på tisdag annars har jag inte speciellt mycket på agendan. Dock har jag nån form av känsla att det till slut kommer att lösa sig med jobb därför orkar jag inte oroa mig speciellt mycket.

Nu till något mycket roligare jag har plussat 300 på oddset sen igår. Satte in 400 och hoppas att det ska växa en del innan månaden är slut, för vem fan behöver arbestförmedlingen om man kan leva som storspelare med allt vad det innebär. Precis i detta nu har West Ham gjort 2-1 på Fulham i derbyt vilket, om det står sig ger mig ytterligare 200.

Helgen blev mycket lugn av avkopplande (blir lätt så när man sitter snudd på ensam med mor och far i metropolen Sura) Syrran fyllde dessutom 18 i fredags varför familjen blev förvisade från huset under de s k "förfest-timmarna". Den tiden spenderade vi istället med matchen Hallsta - Nora. Resultat 13-1 och jag skulle, enligt min egen blygsamma uppskattning lätt platsat i Nora, om jag hade kunnat skjuta dvs. Visst man har hängt en del kassar för Sura White Flames (mitt hockeylag hette faktiskt så) men det va ingen R, R, R Rätt upp i krysset från blå direkt.

Idag har jag mäktat med att springa 2 mil vilket var det stora målet för dagen. Har faktiskt tro det eller ej sprungit lite drygt 5 mil senaste veckan. Jag ska fanemej inte både bli tjock och arbetslös.

// Johan

Kommentarer
Postat av: Malmen

Har det någonsin gjorts en bättre reklam?



http://www.youtube.com/watch?v=S1ZZreXEqSY



Så klockrent!

2009-01-18 @ 22:04:58
Postat av: Johan

Det vore något att ha, den enda person som jag kan tänka mig skulle ha råd med en är Wester. James skulle få jobba som satan för att hela tiden se till att det aldrig tog slut.

2009-01-23 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0