Torsdag

God morgon Sverige.


På dagens program står, ett pass på gymmet, det kanske låter som att jag är fruktansvärt biffig nu men jag kan erkänna att jag är ytterst medelmåttig (läs svag) om nu någon trodde något annat.


Träning sedan med Sura, come-backen är nu alltså fulländad. Det blev även dags att, under den förra träningen välja nummer. Jag valde alltså 23, det behövs knappast sägas något mer. Nu jobbar jag på Mats specialfint nämligen att rulla bollen med sulan. När försäsongen är över kommer jag att briljera med mina Rubarth- skills, eller inte.


Det stora som hänt i övrigt är att det under tisdagen bokades en resa till London, home of the Queen, land of the Lords. Målet med resan är att se England - Ukraina på den klassiska av klassiska arenor Wembley. Mina reskamrater är "Skyttekungen" och Karl Robin. Matchen går av stapeln den 1:a april, är hela matchen mot förmodan ett aprilskämt är jag den förste att applådera det engelska fotbollsförbundet.


På tal om fotboll, denna del av inlägget riktar sig bara till er som är riktigt insatta i fotbollens Silly- Season och framförallt den engelska. West-Ham har en ytterback som heter Julien Faubert, en rätt lovande spelare som gjort ett fåtal U-21 landskamper för Frankrike. Tiden i London har dock inte riktigt blivit vad fansen och klubben hoppats på, Faubert har varit skadad stora delar av tiden och bara spelat 15 matcher på snart tre år i klubben därför kom det som en chock när han nyligen skrev ett lånekontrakt med Real Madrid. Roligaste kommentaren på detta hade dock expertkommentatorn Paul Merson, på frågan vad han tyckte om detta svarade han;


"Vem är hans agent, han borde bli adlad av drottningen"


// Johan


Kommentarer
Postat av: Spurs- Ar5ena1

Hittade några fler rolig ramsor på bladet:



”Posh Spice is a slapper,



She wears a wonder bra,



and when she's shagging Beckham,



She thinks of Ginola”



Och den bästa enbart för våra sympatier för lagen:



"Four one (4-1) and you fucked it up



Four one (4-1) and you fucked it up



Four one (4-1) and you fucked it up...."



Aston Villa tappar en 4-1-ledning mot Tottenham, och Spurs fans tar tillfället i akt.

2009-02-14 @ 09:17:40
Postat av: Malmen

Hehe, sköna ramsor.



Under derbyt hörde man Spurs sjunga nåt med samma melodi som Liverpools " We won it five times".

Vet du texten på den?

2009-02-14 @ 10:27:41
Postat av: Malmen

Never mind, hittade den.



Adebayor, Adebayo o o o r.

His dad washes elephants

His mom is a whore.



Adebayor, Adebayo o o o r.....



magiskt...

2009-02-14 @ 10:35:28
Postat av: Johan

Hahhah jag gillar t om den ramsan om Aston Villas tappade ledning.

2009-02-14 @ 13:09:09
Postat av: Sol Campbell

We won the league!

(We won the league!),

At White Hart Lane!

(At White Hart Lane!),

We won the league at White Hart Lane,

We won the league at the s*it-hole,

We won the league at White Hart

2009-02-14 @ 19:51:14
Postat av: Du vet vem!

Skulle det inte komma en ny sida idag!!!!!!!!

2009-02-18 @ 20:42:32
Postat av: Malmen

Känns som att det är under "kommentarer" som denna blogg lever vidare:)



Vill höra mer om ditt jet-set liv in Sura!

2009-02-21 @ 10:24:02
Postat av: eva nelson

AVGÅ! AVGÅ! AVGÅ ALLA!

2009-02-22 @ 03:33:57
Postat av: gunder grundström

In med conny i bur`n!

2009-02-22 @ 03:35:12
Postat av: göthe lidmår

jag kan vara världens genom tidernas bästa spacklare!

2009-02-22 @ 03:36:38
Postat av: robert razpotnik

upp med Haren på topp!

2009-02-22 @ 03:39:12
Postat av: sören strandberg

Genoas vinst mot Lecce idag gav mig 11 rätt på strykan idag!

2009-02-22 @ 03:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0