Theres only one.....

Slänger iväg ett ganska roligt inlägg såhär på eftermiddagen, ska strax iväg på den beryktade övningskörnings-kursen, varför i helvete tog jag inte körkort som alla andra under gymnasietiden... Torskade 400 på att BÖG-RÖGLE kvitterade med en sekund kvar, mitt hat mot Kenny "Vattenskalle" har under dagen växt sig allt starkare.

Anledningen till detta inlägg var att jag hittade ett roligt, och för den här bloggen bekant uppslag i dagens sportbladet. 34 roligaste ramsorna enligt fansen (detta gäller engelska ligan) eftersom den här diskussionen har förts under kommentarer har jag valt att plocka ut mina favoriter ur lista;

"He's tall, he's red, his feet stick out the bed, Peter Peter Crouch"

Liverpoolfans om dåvarande spelaren Peter Crouch.

"He's balled! He's french! He's always on the bench, Frank LeBooooooooeuf!"


"He´s bald, he´s shit

He plays when noone´s fit.

Paul Cygan Paul Cygan"


"Fat Eddie Murphy, your just a fat Eddie Murphy"

Sjunget om före detta stjärnan Jimmy Floyd Hassalbaink.


"Devin, you're not white,

Devin, Devin you're not white"

QPR-Chelsea på Loftus Road någon gång i början på 90-talet. QPR hade en spelare (färgad) som hette Devin White. Detta noterades naturligtvis av Chelsersupportrarna som vänligt men bestämt påminde honom.


"Going down, going down, going down"

Newcastlefans till West Ham.

Och West Hams svar:

"So are we, so are we, so are we."


"Who has eaten all the pies? Tomas Brolin, Tomas Brolin".

Leedsfansen om Brolin.

// Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0