Andreas Alm är farlig som napalm...

Jag har sånär hämtat mig från gårdagskvällens antiklimax när äckel-Milan kvitterade på tilläggstid och förstörde min afton. Jag vill därför ödmjukast be om ursäkt till alla som följde min spik of the week (Wester hoppas du inte tippade som jag sa).

Idag har jag haft en av mina ordentliga dagar och hunnit med att städa, plugga, hämtat böcker på biblioteket och betalat räkningar.

Det blir lungt ikväll och förhoppningsvis blir det mindre lungt imornkväll. Palm ska enligt egen utsago bli full och dryg det återstår att se om så blir fallet.

Läste en rolig artikel i VLT, rolig av den anledning av hur rubriken är formulerad;

Hotade äta upp kvinna i kassa
http://vlt.se/artikelmall.asp?version=839355

Ska man hota någon ska man tydligen göra det ordentligt.

Jag ger mig på att tippa idag igen, fick 150 spänn av Bet24 så jag sätter allt på en hockeytrippel;

Bofors - AIK 2
Växjö - Borås 1
Mora - Leksand 2

går den in tjänar Moi 862 friska riksbankskronor.

// Johan

Kommentarer
Postat av: Wester

Alm är väl bajare, va??



PS. Självklart så följde jag inte ditt tips, jag trodde på Milan. Så det kunde väl inte annnat än bli kryss i den skitmatchen

2008-11-30 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0