Ny vecka.......

Ny vecka, nya måsten och nya förutsättningar. Inledde veckan med ett seminarium och nu sitter jag och käkar. På datorn eller snarare på youtube rullar ytterligare ett avsnitt av "The Real Football Factories International" i det här avsnittet besöker Danny Dyer Ryssland, sjukt land och rent "hulligan.mässigt" var det kanske inte så konstigt att man har några av världens mest brutala hulliganer, jag menar klart som fan att man letar lite glädje i ett land där det mest glamorösa man kan göra är att spola i sig en halvliter vodka och minnas CCCPs magiska superfemma.

Kvällen/eftermiddagen har senare ägnats åt studier och en del poker. Jag ska även börja packa ihop mina tillhörigheter i veckan så att inte farsan blir tokig när han ska bära ner kartonger till bilen. Boston Tea Party siktar jag även på att hinna med.

Nu mina kära läsare till något mindre roligt. Inte en enda gissning i "Karl Robin tävlingen" har ramlat in. Därför kommer nu matchprogramet med medföljande autograf att skänkas till den som kommer med den första kommentaren efter detta inlägg. Missa vid gud inte den här chansen, om några år när "Kolle" jobbar på försäkringskassan i Västerås, bor på Skiljebo och spelar back i Ramnäs IBF kan ni stoltsera med att ni äger en autograf från tiden när han spelade i KAIS Mora Mets.

Just nu på TV4: Reklamen för "Bonde Söker skivan". TV-bönderna har fått välja åt sina favoriter. Jag skulle hellre ELDA upp min pengar än att köpa den skivan.

Djurgårn värvar en tränare från "Världens bästa damlag" och en avdankad tränare från Superettan. Kan vi få se Marta i den blårandiga tröjan till våren tro?.




Här är alltså matchprogramet i all sin glans.

Ett ganska roligt klipp från ovannämnda program; The Real Football Factories International. Notera att tjejen i klippet faktiskt är väldigt snygg för att komma från Ryssland.




// Johan


Kommentarer
Postat av: Wester

Varför får jag en viss känsla av bitterhet när du skriver om Djurgårdens nya tränarpar?

2008-12-15 @ 20:39:14
Postat av: Anonym

Blir det utgång på lördag, du har ju lovat att ha förfest hemma hos dig!

2008-12-17 @ 17:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0