Spela bandy bondjävlar....

Live-blogg från tv-soffan. Peppe kollar på handboll medan jag spelar poker och skriver på min seminarieuppgift. Dagens största "bajsmacka" är att jag fortfarande inte fått min jacka, jag hoppas att den kommer innan midssommar.

Kvällen kommer att spenderas någonstans efter röda linjen, jag och Palm ska nämligen ta oss till Västertorpshallen, vi vet inte riktigt vart den ligger. Storstadens metrosexuella män mot bönderna från Mora. Palm har filat på ramsan "spela bandy bondjävlar" hela veckan. Det är alltså KAIS Mora Mets som gästar storstaden för match i innebandyns division 1 norra. I Mora spelar alltså vår vän Karl Robin Kohlin. Denna Kohlin som producerat poäng på löpande band.

Jag har som jag nämnde tidigare ägnat mig åt rekreation efter mina tentor i början av veckan och jag har om jag ska vara ärlig knappt gjort någonting av värde.

Jag återkommer senare med en fullspäckad rapport av matchen. Frågorna inför matchen är många;

- Kommer Palm att köra "spela bandy...." ?
- Hur mycket saknas "Hor-Lasse" i KAIS Mora ?
- Kommer Karl Robin att hålla målproduktionen vid liv ?

Allt detta och mycket mycket mer ikväll vid 23-tiden.

// Johan

Kommentarer
Postat av: Mela

Fy fan vilken lyxblogg du har! Ska läsa den vareviga dag! Kram

2008-12-11 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0