Utkast: Goder afton ...

Goder afton kära läsare. En av två dagar "from hell" är till ända. Tentan gick helt ok som Henrik Larsson skulle ha sagt. Sitter här och kollar på Erik och Mackan på TV 6 sjukt roligt som vanligt snackas det om träning, detta har lett till att jag fått sjukt dåligt samvete. Det kostar på att leva "La dolce vita" men efter jul har jag faktiskt funderat på att införskaffa mig ett gymkort eller liknande. Jag kan få lite såna här knäppar ibland, förra året blev jag livrädd när jag såg ett program om USA:s fetaste. Jag avstod Cola och godis i en vecka.

Dags alltså för ny tenta imorn. Dagens i-lands problem är att en knapp i min jacka ramlade av. Jag ska inte säga att jag är helt värdelös på att sy, men jo det är jag. Jag kan helt ärligt säga att de värsta timmarna i mitt liv upplevde jag sommaren 2004 när jag som soldat i konungens armé skulle sy på mina gradbeteckningar och kragspeglar. Jag vill minnas att jag inte ens gjorde det själv utan överlät det till Nordin en av mina medsoldater, det skall tilläggas att Nordin timmarna innan vart ute och rullat hatt i Karlskronas nattliv. Big Up till Nordin.

Tenta imorn alltså dags att läsa och förkovra mig ytterligare.

Bella Gulldén va med på sporten idag btw....

// Johan

Kommentarer
Postat av: Wester

Är inte hon lite för ung för dig, det skulle moraltanten Malm tycka iaf ;)

2008-12-07 @ 23:29:19
Postat av: Johan

Har jag nänmnt något om att jag tycker hon är snygg ?.



Typiskt dig att komma med såna slutsatser.



Men visst hon ser helt okej ut.

2008-12-08 @ 00:03:40
Postat av: Wester

Förnekelse Johan, erkänn att du är kär!

2008-12-08 @ 15:16:59
Postat av: Malmen

Hur gammal är hon Wester? Är hon 16, som hon var som du trånade efter på Peace&Love?



Avd: Kasta inte kniv i gummiflotten.



För övrigt kan jag tycka att det är dags för en käftsmällsfylla snart. Speciellt då Johan enligt rykten ska spendera 1månad på landsbygden inom kort.

2008-12-08 @ 19:45:04
Postat av: Wester

Malm du är bara bitter för att du sumpade din chans med en tonåring, man vet aldrig när nästa chans kommer.



Sen var jag inte ute efter henne, jag ville bara visa min överlägsenhet :)



Jag kan iaf inte denna helg, är hundvakt då mina föräldrar har dragit till Thailand utan mig. Men nästa helg?

2008-12-08 @ 20:24:28
Postat av: Anonym

Fan det roligaste på länge, http://www.youtube.com/watch?v=AAk441KZeeI 2.37 in i klippet :D

2008-12-08 @ 20:37:21
Postat av: Johan

Malm >> Låter som en bra idé. Jag kan inte heller helgen som kommer men helgen efter det kanske. Jag kan stå för förfesten om Wester vågar åka hit.

2008-12-09 @ 15:28:50
Postat av: Wester

Jag kom på att jag eventueuellt ska ut med jobbet den 20:e, men det hindrar ju inte en eventuell sammanslagning.



Duvbo hette det va, där du bor?

2008-12-10 @ 17:23:03
Postat av: jeppe

Gymkort?!?! ALDRIG! Du kommer ständigt vara den lite "fetare" i familjen..

2008-12-19 @ 11:29:58
URL: http://thisisjesper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0