"En oerhört seriös idrottsman"

Sitter här och pausar mitt pluggande. Har alltså dubbla tentor med start imorgon klockan 10 i sal A513. Perspektiv på världsekonomin står på agendan. Idag har jag varit riktigt produktiv. Mellan att plugga och leta roliga klipp på youtube har jag hunnit med att laga mat (kyckling och pasta). Jag har b la hunnit med att rensa ut all direktreklam som samlats på hög ( den når mig till knäna) och städa ur min garderob.

Jag hann även med handbollen och jag vill bara klargöra att hyllningen till Bella Gulldén i ett av mina tidigare inlägg endast bygger på hennes bedrifter på handbollsplanen, det har under "kommentarer" florerat ett rykte om att det skulle bero på andra saker men så är alltså icke fallet.

Nej åter tillbaka till böckerna. Under de kommande timmarna skall jag ägna mig åt "Globaliseringen och dess kritiker" en lysande bok på 274 sidor som gäller min tenta på måndag som alltså handlar om "tankar kring ekonomin" Ni hör ju  själva vilket jävla liv jag lever. Jobbsökandet har gått på tomgång och efter jul skall jag alltså spendera en månad (inte en dag mer) hemma hos morsan och farsan i jakt på jobb (förhoppningsvis i Stockholm). 24 år med studieskulder på 200000 boende hemma hos mamma och pappa. Tur då att man kan kritiken mot globaliseringen.

// Johan

Kommentarer
Postat av: paul tilly

äh, ta gulldèn i tvåan så är det klart sen..

2008-12-07 @ 11:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0