Nu så

Jul och nyårs helgen är över. Jag har ätit, öppnat alla paket. Dyngat ner mig. Spelat innebandy, torskat pengar på poker och firat in det nya året. Ett kort ord om festen och ett majestätiskt tack till alla inblandade. Stort tack till "Eve" för maten, även alla andra som var med och lagade den. Jag fick se saker under denna fest som jag hoppas att jag snarast ska glömma men det var trevligt på alla sätt och vis.

Ett gott nytt år till er kära läsare är kanske också på sin plats. Må gud vara med er under 2009; Min önskelista för året innefattar egentligen bara  två saker;

- Ett jobb
- Ett boende (tendensera till att mor och far börjar tröttna på mig finns redan)

2009 Var alltså året då jag både flyttade till och flyttade från Sundbyberg. Peppe har nu återgått till att vara sambo med Johanna, jag hade valt Johanna framför mig själv nästan alla dar i veckan så jag är inte det minsta bitter på Peppe men det har vart ett roligt år och man kommer att sakna CL kvällarna och Peppes ständiga;

"...så ska jag aldrig mer spela poker"

Robin "Karl Robin" Kohlin fyllde år igår på årets första dag och han förtjännar ett stort grattis, Peppe fyller idag och ett lika stort grattis till honom också. Big Up. Karl Robin fick ställa in nyårsfirande i Sälen pga magsjuka och min pressent till honom kommer om ca 20 minuter nämligen AttvaraJohanAndersson:s Årskrönika

Den som väntar.....

// Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0