23

Ingen träning idag heller, inställd pga av snö eller is eller liknande. Har inte gjort speciellt mycket mer än att äta och kolla på film. Jag och "7:ans Berbatov " ska sedan bege oss in till "Vässan"  för att kolla på fotboll, sänka ett par kalla och sedan bege oss ut i stadens nattliv. Det brukar kunna bli "radiostyrt" därför har jag en förhoppning om att det skall bli lite lugnare idag. Sist var jag b la helt övertygad om att det gick att betala en svarttaxi med kort.

Annars har jag botaniserat på youtube och hittat ett klipp värdigt att publiceras på bloggen;

Man slås av hur sjukt snygga mål karln har gjort. "Bican" mot Bajen måste vara ett av de snyggaste målen som gjorts i Sverige. Ronaldinho och Rivaldo har gjort liknande mål för Barca men skillnaden är att Mats Mats inte lägger upp bollen åt sig själv utan har drar den direkt på ett inlägg. Blir det tal om att välja tröjnummer i Sura så kommer jag garanterat att välja 23.

Jag och Palm va på hockey igår. Sura slog Arboga med 2-1. Rätt mycket folk och säkerligen en hel del fylla, det genomfördes visitationer av ordningsmakten och omhändertagen sprit/cider/öl kunde hämtas ut efter matchen, jag och Palm såg b la en av Sura Fotboll P85:s f d skyttekungar knalla iväg med en xcider mot "wooken" efter matchen.

Jag ska be att få återkomma med en utförligare rapport om kvällen under morgondagen.

Wester du börjar bli äldre.

// Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0