"Jag är där om 5"

Jaha dags att sammanfatta helgen; Fredagen innehöll som sagt hockey och under lördagen styrdes så kosan mot Västerås stad. Palm och Robin var helt vansinniga eftersom jag tog något för långt tid på mig. Väl i stan blev det tacos och fotboll, hade bög-chelsea vunnit hade jag vunnit 300 kr men icke.


Förfesten hölls hos den andra av de två "Lasses Grabb". En mycket trevlig tillställning som innehöll en hel del anekdoter många för taskiga för att tas upp på denna blogg. En av de roligare handlar om en kvinnlig ägare till en bowlinghall belägen någonstans i Västmanland som fick ett knytnävsslag i ansiktet när hon väntade på bussen hem.


Vi tog oss med hjälp av taxi ner till centrum, herr Kohlin kom mindre bra överens med taxichaffisen och avslutade färden med att slänga igen dörren utanför BMB och vråla;


•-         Jävla skittaxi.


En mycket trevlig kväll och återigen fina initiativ vid bardisken från "han med bjudarvästen". I övrigt kan rapporteras att;


•-         Adde till slut fick in sitt tips

•-         Bejjan föll på Lecce

•-         Yngst betalar

•-         De va radiostyrt på vissa

•-         Min bror tog 45 minuter på sig att gå en sträcka som ska ta 10 minuter

•-         Jag försökte inte betala svarttaxin på kortet

•-         Dom finska innebandydamerna lyste med sin frånvaro


Under söndagen så styrde jag och "7:ans Berbatov upp fotboll. Derby mellan Arsenal och Tottenham, hatmatch. Denna match var också speciellt upptaggad eftersom "Karl Robin" sympatiserar med Gunners och Palm sympatiserar med Spurs. 0-0 och matchens behållning var nog fan det röda kort som delades ut i den första halvleken.


Idag måndag står det träning på programmet, detta i kombination med det mera alldagliga jobbsökandet.


// Johan


Kommentarer
Postat av: Paul Merson

http://www.youtube.com/watch?v=bEwKS7pgMHg

2009-02-09 @ 18:25:45
Postat av: Andy Goran

“He shoots, he scores,



He eats your labradours,



Ji Sung Park,



Ji Sung Park.”

2009-02-11 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0