Before Ze Germans come....

Ladies and Tjänstemän I´ll give you Onsdag & Torsdag i mitt liv. På onsdagen bestämde jag och Zigenaren oss för att granska fotbollens VM - kval efter mitt anglofiliska inlägg tillägnat herr Kohlin så var England som på förhand lockade, VM kvalet ställdes in och ersattes av slötittande på TV, Palm ifrågasatte b la hur många avsnitt av Top - model som TV3 kan få in på en vecka. Har ni ett svar på detta kontakta bloggen så får ni Palms mail. Vi va på Max vid Frölundaleden, samma Max där er egen bloggprofil nämligen jag misstogs för en av frontfigurerna i någon av Bajens fraktioner. Likt en "creme de la creme" stod jag med armarna mot polisbussen, ni kanske tänker Football Factory eller I.D, jag kände mig som 8-år och var livrädd. Igår fick dock Max betala priset för detta, jag fyllde nämligen på min dricka tre gånger. Är man från Sura så är man.


Torsdagen bjöd på en tvättid, en del pluggande och lite poker. Efter att ha stått still i två dagar lyckades jag idag faktiskt stanna på plus 78 dollar. Annars blev det inte mer med torsdagen den 16:e oktober. En film hann jag med också eller snarare två eftersom Snatch går i min dvd just nu. Den första kom på inrådan av ovannämnda herr Kohlin som fortfarande inte på något som helst vis benämnt mig och mitt inlägg i sin nystartade blogg. Herr Kohlin, den senaste bloggprofilen är en man i sina bästa år som valt att ägna sig åt innebandy i Mora. Filmen han propagerade för var ingen mindre än Lock Stock And Two Smoking Barrels, vilken alltså blev den första av dagens två filmer. Betyg 4 Fk Sten av 5 möjliga.


Morgondagen är lämnad för vinden. Det enda inplanerade är en lunch med Palm på Palmyra kebab i Årsta. Enligt mig Stockholms godaste kebab.


Lev hårt dö unga.


// Johan


Kommentarer
Postat av: sherrer

den som väntar på ngt gott Johan..

2008-10-17 @ 03:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0