Avgå Alla...

Har man lovat fler inlägg så har man. Skyll inte på mig när inläggen kommer att behandla saker som disk, tvätt och pluggande. På tal om pluggande så har jag en bok som behandlar ekonomi i den förindustriella perioden. Man har hunnit med en del 5 poängstentor och en del böcker så här efter 3,5 år i det som kallas den eftergymnasiala utbildningen. Är det värt 200000 i studieskulder frågar ni er ?. Svar ja. Att leva på 7500 kr innebär att man har råd att; Käka på Big Boy, köpa Becks på bolaget och tappa mosbrickor inne på statoil. Allt detta inträffade naturligtvis i det som var vaggan för mina studier nämligen Sundsvall. Jag tillät mig nämligen att vara nostalgisk idag när jag drunknade i böckerna.

I övrigt sitter jag och läser om storstädningen i AIK. Hoppas "kostymerna" vet vad dom håller på med. Tror säkert att det kan vara bra med en ny röst och lite nytt folk i organisationen som bevisligen gått på tomgång under Mäster Norling. Problemet som jag ser det är dock att man satt sig i en sits där det känns som att saker och ting bara kan gå åt helvete. Sätt er in i situationen att AIK torskar de tre första matcherna i inledningen på 2009 års allsvenska vad händer då?. I och med att man indirekt skitit i de flesta supportrarnas vilja så ligger man inte direkt på pluskontot där.

Nu till en liten form av streamer. Jag har av ett flertal av mina f d lumparkompisar beskyllts för att ha Simon Bank som idol och visst han har ett helt okej jobb. I min strävan att ta "Bankens" jobb så har jag idag bestämt mig för att påbröja klättringen mot en plats på den rosa sporttidningen, jag kommer inte att tveka kring att sälja ut min vänner i jakten på denna plats. Jag känner en kille, vi kan kalla honom Ziggy. Ziggy håller på ett lag lett av en galen kille med en son som tidigare spelat i Liverpool. Ziggy har den här säsongen rosat marknaden i divison 7 där han på halva seriens matcher lyckades hänga 10 kassar, vilket lett till att han numera ska omnänas Skyttekungen. Skyttekungen har dock efter denna succe spotat ur sig citat värdiga Filipo Inzaghi himself.

" Det är division 7 det ska vara oseriöst annars tänker inte jag vara med"
" Jag kanske inte springer så mycket men dom vet vad dom får, dom får 9 mål och en vinnare i poängligan"

Frågan är om "Skyttekungen" kommer att få en avtackning värdig Mats Rubarth;



Gul bil, snygg tjej, svårt att placera. Kom

// Johan

Kommentarer
Postat av: Ziggy

På tal om avgå alla... Kolla in denna stjärna till bajen supporter..

http://www.youtube.com/watch?v=XlXUVjgMshU

2008-11-13 @ 20:57:22
Postat av: rö-becka

avgå johan! AVGÅ!

2008-11-15 @ 01:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0