"Meningslösa Måndag" feat "Mister Cool" feat "Har den här låten nyss kommit till Sura eller...."

Ytterligare en helg till handlingarna och i och med det startar en jobbig vecka, jag har nämligen tentor både på söndag och nästa måndag.

Har precis vart på sista föreläsningen innan tentan, det känns som att jag kommer att klara båda men man vet aldrig.

Helgen inleddes som vanligt med en fredag. Fredagen ägnade jag och skyttekungen åt att kultivera oss (läs tittade på "På spåret"). Jag lovade i ett svagt ögonblick att låna ut min lägenhet till min syster och detta fick jag betala genom att sitta ensam på Sveriges största alkis-hak och läsa aftonbladet detta på grund av att jag inte kunde vara kvar hemma. Skyttekungen som lovat att låna ut sin soffa var inte hemma så det fick bli Pizzeria Västra Skogen (läs alkis-haket).

På kvällen begav vi oss till Palms bror för att granska paret Palm/Aspholms nya lägenhet. Det bjöds på drinkar och det spelades Sing Star, skönt att mitt paradnummer med "Uptown Girl" fick stå sig obesegrat. Senare på kvällen funderade jag och Palm på krogen men vi gav upp i kön, tog oss istället till Max i Solna där vi träffade ett gäng finska zigenare, här skulle jag kunnat skriva en rad om att Palm tidigare på denna blogg kallades för zigenaren men jag väljer att avstå. På tal om detta så vill jag varna för Kollekonstaterar.blogg.se, jag har tidigare talat mig varm för denna blogg men jag måste uppmärksamma att han faktiskt ljuger. Jag och Palm blev absolut inte nekade inträde på grund av min klädsel. Det är sanningen och inget annat än sanningen.

Mycket pluggande på schemat alltså men jag ska försöka slita mig för Boston Tea Party.

// Johan

http://www.youtube.com/watch?v=vQFrubZLS_4

Kommentarer
Postat av: Wester

Det är hårt i Stockholms natten =)

2008-12-01 @ 21:40:43
Postat av: Wester

Det är hårt i Stockholms natten =)

2008-12-01 @ 21:42:14
Postat av: rö-becka

hade du på dig den där söta flanellskjortan som du fick av mig på skolavslutningen?

2008-12-01 @ 22:00:20
Postat av: Johan

Hahaha

2008-12-01 @ 23:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0