Godmorgon eller ...

Godmorgon eller det kanske snarare är godmiddag eller snarare godkväll (publicerade detta senare än vad jag trodde). Jag hade en arbetsintervju imorse som senare blev flyttad och senare även inställd/flyttad till en annan dag. Där satt jag på morgonkvisten iklädd kavaj och skjorta, måste säga att jag, enligt mig själv till viss del liknade E i Entourage men det är dock endast min egen blygsamma uppfattning.

Tentan börjar närma sig och det känns helt okej efter att jag under gårdagens senare timmar fått klart för mig vad marknaden är för något och hur den fungerar. Förutom den enorma mängden studier så innehöll gårdagen även en del poker och handbolls EM för damer, tveksamt TV-val kanske ni tänker kära läsare. Det ska dock sägas att handboll är en underskattad TV sport. Det leende landslaget blev det förlorande landslaget och Peppe som innan matchen stack ut hakan och talade om svenska medlajer fick bittert ge upp dessa förhoppningar.

Matchens delikatess, grej of the day eller vad man nu väljer att kalla det inträffade dock under Sveriges jakt på ett ledningsmål i slutet på den andra halvleken. Sverige jagar alltså kvittering och innne på planen en 19-åring som tydligen är rätt orutninerad. Bella Gulldén heter hon, vad händer, hon bjuder sedan på en delikatess som är tamejfan bland det värsta jag sett. En klassisk "titta åt ena hållet passa åt ett annat" fint. " Pep" Guariola (stavning?) gjorde något liknande i Barcelona för nått år sen. "Bella" tittar alltså åt mot ena kanten för att sedan vika in bollen till linjespelaren utan att ens titta på henne, skottet gick rakt i magen på den oygligt fula målvakten men ändå. Grej of the day.

Lunch med Pidda, Jennie och hennes bror blev dagens stora projekt, nu nån timmes poker innan jag ämnar återgå till studierna, känns som att jag har hyfsad koll på det hela.

BTW det snackas om att Björn Gustavsson ska vara roligast i Sverige men då har ni missat Peter Apelgren. Kolla på nedanstående klipp och beakta Sveriges roligaste man.

P.S Ett inlägg som till stor del handlar om damhandboll, vem kunde tro det. D.S



// Johan



Kommentarer
Postat av: kotten wahlström

känner en liten vib att johan tycjer att bella gulldèn e "fuckable"?

2008-12-05 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0