Länge sedan ...

Länge sedan börjar bli en vana kanske inte är så att folk ligger soömnlösa pga detta men ändå... För att på ett enkelt sätt redogöra för vad jag har gjort, en av anledningarna till att folk läser bloggen hoppas jag, så kommer jag att göra detta på enklaste sätt som Lt Bjerngren skulle ha sagt;

Jobbat; Jag är Kungen av vikarier (mycket ödmjukt) att vara lärarvikarie är förmodligen ett av världens bästa jobb man är där man får betalt men samtidigt så förväntas det inte speciellt mycket av dig, så länge folk är där, inte slåss och inte river klassrummet har du gjort ett bra jobb. Jag har b la haft idrott i ishallen och jodå "klippet i åkningen finns kvar" skottet finns fortfarande inte dock....

Kollat på hockey; Lillebrosans lag missade kvalet till divsion 2, dom har nån teoretisk chans ändå men den är liten. "Ekan" gjorde t om med mål här i förra veckan. Faktiskt ganska otrloligt att det kommer 600 pers för att kolla på en division 3 match;

Tippat; Jag har rest mig på 9 i detta tipsets konst och har faktiskt gått en hel del plus igår fick jag så för mig att investera delar av pengarna i "Världens bästa klubblag" Man U men icke. Vidic, Rio och Ronaldo såg ut som statister och "Pool" ägde matchen även om United tilläts ta ledningen, bäst i United J.S Park skulle va kul att se hur många gånger han tempoväxlade i söndags.

Vi va ett gäng som hamnade i Västerås under fredagskvällen och sammanfattningsvis kan sägas att det var en mycket trevlig kväll, jag var dock totalt kalkon på att bowla alltså jag är så jävla oduglig att tanterna som hade kick-off bredvid hade bättre poäng än vad jag hade.

Stora happenings för tre av mina kära vänner i veckan;

Schlagern; Jag antar att Wester satt bänkad, han röstade förmodligen på Molly Sandén med motiveringen att "det var en riktig schlagerlåt"

Kvalserien; Jag tror/gissar att Malm befann sig både på hovet och i Södertälje olfyt dock efter 2 bra matcher har AIK endast 1 pinne, kan bli riktigt roligt om matchen VIK-AIK i sista omgången gäller något, AIK har hyffsade minnen av staden Västerås känns det som, om nu tv4 vågar bygga upp en studio sist vart det en väldigt hotfull stämmning.

SM-slutspelet; Kristian "Inzaghi" Ekman är inte bara en man med synnerligen bra koll på musik och talanger på Football Manager han är också Sveriges största anti-supporter till LHC och framförallt HV. Kristian som har bott i bägge dessa städer skyr dessa lag som pesten, jag minns slutspelet 2007 då denne man satt nedhasad i min klippan soffa och konstaterade att 50 % av LHCs klack förmodligen var nazister.

Klart slut från Cesar Bertil....

Ett tillägg bakom flertalet av alla alias i kommentarer döljer sig förmodligen en och samma person....

// Johan

Kommentarer
Postat av: Ante Lindbergs farsa "LO"

Ge fan i att springa på betongen vid camping..

2009-03-22 @ 03:17:01
Postat av: Tedda Limphuvè

Sluta kasta in snus på isen, det förstör ismaskinen

2009-03-22 @ 03:19:06
Postat av: Uuti Razpotnik

Tipsbutiken på konsum stänger 14.30 from Lördag 28/3

2009-03-22 @ 03:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0