Darko Milicic presschefernas skräck

Vänner, fellows, compadres.


Dagarna rullar på. Har jobbat en del. Första dagen (idrottslärare) började starkt med att en av ungarna fick en hantel (som inte ingick i lektionen) på fingret och hela nageln ramlade av, en annan tappade bort sina nycklar och en tredje fick sin mobil, som han hade i sin ryggsäck, stulen. I övrigt har jobbet rullat på. Jag har också fått en egen handläggare på arbetsförmedlingen vilket känns oerhört vuxet, hon tror btw att jag snart kommer att ha ett jobb.


I övrigt har jag tränat, spelat poker och glott på film. Träningen går väl åt rätt håll kan man säga, men efter första vändan på gymmet hade jag så ont i bröstet att jag bara kunde lyfta armarna till midjehöjd men vafan så här två veckor senare känns det som att kroppen börjar vänja sig. En av fördelarna med att vara lärarvikarie är att man gymmar gratis.


Imorgon är det alltså dagen D. Yours truly blir 24 år och ett steg närmare 30 (nedförsbacke). Jag hoppas få jobba imorgon och väntar mig därför inga strida strömmar av gratulanter, ev. kanske "vi får se" blir det hockey i Södertälje men det är än så länge bara spekulationer. "Vänas grabb" a ka Karl Robin vänder tydligen hemåt under helgen och i nuläget är det en lunch inplanerad, det kanske är läge att reda ut ett och annat....Om inte Palm redan hjälpt mig med det förstås.


Jag återkommer till Karl Robin, han är nämligen lysande på att hitta Youtube-klipp. Därför slänger jag upp två stycken klipp. Signerade Robin Kohlin och Jonas Malm;



Slutligen ett klipp som innehåller ovårdat språk, känsliga lyssnare (läsare) varnas därför;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0