Waelkommen

Okej jag gör ett sista tappert försök; Bloggandet har gått på halvfart sen den numera klassiska c-uppsatsen. Våren var en fruktansvärd tid, intervjuer, teorier och seminarier, uppsatsen gick dock helt okej och jag vet kära läsare att ni inte klarar er utan dagliga doser av min makalösa vardag och vem fan ska ge den till er om inte JAG.

Bloggen kommer att precis som förra gången behandla mina förehavanden. Dåligt tippande, odugligt pluggande och om möjligt ännu sämre pokerspelande men även andra minnesvärda ögonblick som rör mig och mitt entourage vem minns inte blogg-profiler som Ekan, Punsch - Wester, Zigenaren, Inzaghi Jr m fl.

För tillfället är det inte mycket magiskt med att vara Johan Andersson, jag pluggar, tvättar, städar, spelar poker och krökar som en 14-åring (detta skall inte ses som något positivt)

Jag ger er alltså härmed chansen att åka med på en resa med slutdestination "bänken på Wembely Stadium" målsättningen med mitt liv är nämligen att bli 2020- talets Svennis.

Hur fan kan Ingelsten bli uttagen i landslaget, vad är nästa steg Kurt - Arne som assisternade tränare...

// Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0