Mats Mats Rubarth

Söndagkväll och här ligger jag i min säng och känner mig nöjd av flera anledningar;

- Jag leder en 20 dollars sit & go
- MTV kör en konsert med Oasis
- Jag har skrivit klart min uppgift till morgondagens seminarie
- Det är en vecka kvar till lön
- Imorn kommer ett nytt avsnitt av Entourage

Igår gjorde jag och Skyttekungen stan i form av klädinköp men eftersom jag föraktar Ebba Von Sydow och alla hennes look-a-likes så blir det inga bilder på klädinköpen. Efter det valde vi att spendera kvällen med Madrid derbyt jag tyckte att 2-0 till Athletico lät som ett helt okej spel, mindre roligt därför när Real hänger 1-0 efter 4 minuter. Jag och Palm insåg igår att vi inte kommer att bli yngre och inte kan sitta hemma och låta våra bästa år glida förbi, aningen överdrivet kanske men därför ska vi dynga ner oss nästa helg.

Herr Kohlin har lyckats med konststycket att kröka bort sin blogg men jag förväntar mig en mastig hyllning för mitt England inlägg.

Nehej jag ska spela hem turneringen och klappa igen ögonen för idag.

// Johan

Cameron DIaz på 3:an nu fan va snygg hon är.....

Chers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0