sfjsdaklöfsdajfköldsajföldksajfoöksdlfjsdaklfjsdöklfsjdaölkf

Jag kan inte i ord beskriva vad jag känner för Pompey just nu. Här sitter jag med följande trippel;

Ajax
Valencia
Pompey

Jag sätter 50 av mina surt förvärvade kronor och mycket rikigt Ajax och Valencia vinner och Pompey ångar på, leder med 2-0 efter 84 spelade minuter. På tre minuters tilläggstid lyckas Fillipo "JävlaÄckelHora" Inzaghi kvittera till 2-2, det var säkert ett tveksamt målvaktsingripande, i samma stund försvinner de 1100 kr jag skulle ha vunnit.

Som plåster på såren så kör 5:an Seinfeldt avsnittet med Soppnazisten.

"Har han gått ner på slicken?"

// Johan

Kommentarer
Postat av: Ica-hans

Slår Paul Tilly till på en trea i parken?

2008-11-28 @ 00:47:57
Postat av: K

mannen vad kallar du brorsan?

2008-12-06 @ 21:02:18
Postat av: Johan

Hahaha jag har faktiskt alltid gillat honom men när han kostar mig 800 så är råttet mågat...

2008-12-06 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0